1 | | Kỷ yếu hội nghị chuyên đề : "Nâng cao chất lượng bậc đại học để đáp ứng nhu cầu công nghiệp hoá, hiện đại hoá đất nước : Tài liệu cần được phổ biến rộng rãi trong các trường Đại học, Cao đẳng / Bộ Giáo Dục và đào tạo . - H.: [k.n.], 1995. - 120tr., 26cm Mã xếp giá: 378.597 B662Đăng ký cá biệt: Lầu 2 KLF: 5000000046 |
2 | | Work and peace in academe : leveraging time, money, and intellectual energy through managing conflict / James R. Coffman . - Bolton, Mass. : Anker Pub. Company, 2005. - xix, 220tr. ; 24cm Mã xếp giá: 378.1 C674Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN10002607, Lầu 2 KLF: 2000006866 |
3 | | Engaging departments : Moving faculty culture from private to public, individual to collective focus for the common good / Kevin Kecskes . - Bolton, Mass. : Anker Pub. Co., 2006. - xxiii, 299 tr. : Minh họa ; 24 cm Mã xếp giá: 378.1 E57Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN10002718, Lầu 2 KLF: 2000006868 |
4 | | Engaging departments : Moving faculty culture from private to public, individual to collective focus for the common good / Kevin Kecskes . - Bolton, Mass. : Anker Pub. Co., 2006. - xxiii, 299 tr. : Minh họa ; 24 cm Mã xếp giá: 378.1 E57Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN10002718, Lầu 2 KLF: 2000006868 |
5 | | The spirit of service : Exploring faith, service, and social justice in higher education / Brian T. Johnson and Carolyn R. O’Grady, editors . - Bolton, Mass. : Anker Pub., 2006. - xx, 267 tr. ; 24 cm Mã xếp giá: 378.1 T374Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN11004189, Lầu 2 KLF: 2000006880 |
6 | | Honoring the trust : Quality and cost containment in higher education / William F. Massy . - Bolton, Mass. : Anker Pub., 2003. - xii, 376 tr. ; 23 cm Mã xếp giá: 378.1 M422Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN11004066, Lầu 2 KLF: 2000006873 |
7 | | Post-tenure faculty review and renewal II : Reporting results and shaping policy / Christine M. Licata, Betsy E. Brown biên soạn . - Bolton, Mass. : Anker Pub. Co., 2004. - xviii, 221 tr. : Minh họa ; 23 cm Mã xếp giá: 378.1 P857Đăng ký cá biệt: Lầu 1 TV: TKN11003546, Lầu 2 KLF: 2000006876 |