Tài liệu số - Kết quả tìm kiếm

  9 tài liệu. Hiển thị:    
A comparison of the rhetoric means and measures in the structures, semantics and pragmatics between the Vietnamese and English advertising sentences

Types of the reasons in advertising pragmatic arguments and new theoretical models on the impact process of advertising in Vietnamese language

Quy chiếu ngôn ngữ vào nhân vật trong truyện ngắn Tướng về hưu của Nguyễn Huy Thiệp

Ân dụ ý niệm "Con người là phương tiện di chuyển trên sông nước" trong thành ngữ tiếng Việt

Students' perspectives in Covid-19 outbreak's time
A survey on the uses of mobile phones in facilitating English learning for students at foreign languages department Saigon University
Khảo sát lỗi nối âm tiếng Anh của sinh viên khối không chuyên trường Đại học Sài Gòn
Các loại câu quảng cáo tiếng Việt phân chia theo ngữ nghĩa

Đăng nhập

Chuyên đề tài liệu số

Thống kê

Thư viện truyền thống Thư viện số

Thống kê truy cập

1.126.696

: 0

Cơ sở Dữ liệu trực tuyến